אבי בניהו על סגירת שדה דב: "מדובר במעשה בגידה"

    אסתי פלד No Comments on אבי בניהו על סגירת שדה דב: "מדובר במעשה בגידה"

    היועץ האסטרטגי שמלווה את המחאה כנגד סגירת 'שדה דב' אבי בניהו בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | "מדובר פה בתשתית לאומית, ואנחנו מדינה צעירה יש לה פיקוד עורף, ויש גם תיירות, עכשיו החלה עונת התיירות, הממשלה שולחת אותם לכביש הדמים כביש 90" | האזינו

    שדה דב צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי אבי בניהו הפועל מטעם הוועד כנגד סגירת 'שדה דב' בתל אביב, בריאיון ל'מהדורה המרכזית' לאחר החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לסגור את השדה כפי שתוכנן מראש, בתמורה לחבילת סיוע נרחבת לעיר בעלות של 400 מיליון ש"ח.

    בניהו דיבר בחריפות כנגד הסגירה והגדיר אותה כבגידה, "המדינה שלחה אנשים לגור שם, והממשלה אמרה אנחנו נדאג להם ועכשיו סוגרים להם את העורק לעיר".

    פוגע בעונת התיירות: "היה היום חמישי כנס ראשי הערים, הם מבינים שהממשלה מתנתקת מהפריפריה, מדובר פה בתשתית לאומית, ואנחנו מדינה צעירה יש לה פיקוד עורף, ויש גם תיירות, עכשיו החלה עונת התיירות, הממשלה שולחת אותם לכביש הדמים כביש 90, אנחנו יודעים מה יהיה כתוב בדוח מבקר המדינה".

    העיר אילת אבלה לטענתו של בניהו, "האילתים עוד בהלם, ראש העיר בוכה. אין באילת מכשיר mri אני אומר לליצמן רד לאילת, מה יעזור מסוק… הוא שר הבריאות, יש שם חולים, הוא מתעלם מהמכתבים ששלחו לו הרופאים, גפני חייב לציין אותו לטובה. לא יודע אם זה יפגע בנתניהו אבל חושב שזה ישנה".

    האזינו לריאיון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות